The coldest story ever told

Hejsan hoppsan.
Internet strular hemma, så det är därför det inte är någon uppdatering från min sida.
Idag har jag raderat massa bilder på datorn, närmare 9 000 bilder. Sjukt alltså, men nu har jag plats på hårddisken igen! Wihoo.
Sen gick jag till frisören vid halv fyra för att fixa till luggen och nu är jag jätte nöjd!
Annars har dagen varit... skit rent ut sagt. Mår för jävligt, allt bara skiter sig. Tack Ida och Johanna för att ni finns där för mig.
Egentligen skulle jag bara vilja ligga i sängen, lyssna på deprimerande musik och ha täcket över huvudet. Grina så att jag blir alldeles matt i hela kroppen och ögonen röda och svullna. Men jag klarar inte av det. Min kropp vill inte vika sig för mina känslor.
Även fast jag mår så jävla förbannat dåligt kämpar jag på. Jag försöker hitta på saker hela tiden för att inte tänka på det, det blir bäst så. För allas skull.
Var hos Julia ikväll förresten. Caroline, Angelica, Ida och Nathalie var där också, hade jätte kul med er tjejer. Fick bort tankarna för en stund där. Puss på er, ni är bäst.
Nu ska jag lägga mig ner och sova. Sover hos Ida ikväll, vi ska in till stan imorgon. Klockan 09.09 går bussen.
Peace, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: nina

:( <3

2009-02-26 @ 11:59:20
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback