In the Blink of an Eye


Hola mís senoritas y senores.
Tar en snabb sammanfattning av dagen för sitter nämligen bänkad framför femman som vanligt på tisdagar.
Nationella gick väl bra, har inget minne ifrån när jag satt och gjorde det så hoppas på det i alla fall. Godiset, colan och vindruvorna gjorde susen, höll humöret uppe. Vi fick god lunch idag, lax. Miwhih, jag och Ida älskar lax.
Sen hade vi musik och media, och vi kom in i värsta flytet. Men när vi var som bäst så slutade lektionen, fuck matte alltså.
Under matte lektionen fick jag fruktansvärt ont i magen, kan inte beskriva känslan men det var inte skönt om vi säger så.. Satt mest och kollade på klockan, ville att lektionen skulle ta slut. Dels för att jag hade lovat att jag skulle gå och kolla på handbolls matchen som hade börjat 14.00 och dels för att jag mådde så otroligt dåligt. Anna släppte oss tio minuter tidigare, och jag och Ida skyndade oss för att ta våra saker och gå ut till idrottssalen. Jag säger på skojj, 'Haha, tänk ifall matcken precis är slut och alla kommer komma ut nu när vi kommer..' och gissa vad.. Självklart gjorde ju alla det. Fuck.
Mamma och pappa skulle hämta mina skridskor som jag hade lämnat kvar i skolan efter igår, och dem kom precis när vi stod vi busshållplatsen så vi fick skjuts hem till Ida. Väl där fortsatte vi skriva på sången, och efter ca 3 timmar var vi nästan klara. Wooho! Imorgon blir det skola som vanligt, och efter det så hänger Filip med hem och går ut med hunden. Sen får vi se vad som händer, haha jag är jätte sugen på att baka...
Pff, jag vet jag är bäst på att skriva kortfattat.

Peace, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback