'Bang Bang' my baby shot me down

Nu sitter jag och hungrar ihjäl, dock åt vi för kanske 2-3 timmar sen haha.
Det blir chicken kebab med bulgur, mums.
Idag ska jag in till stan igen och träffa underbaraste Linnea! Ska ta bussen som går 14.27 från Vårsta. Vi ska kolla runt lite i några butiker och sen gå och fika. Sen åker jag med henne hem, då ska vi hyra film och göra middag. Kommer bli jätte kul och mysigt. Vi hinner inte träffas så ofta och har inte haft så bra kontakt de senaste åren. Vilket är så jäkla synd, vi har ju ändå känt varandra sen hon var kanske 3 månader eller något sådant. Alltså nästan hela livet. Men nu börjar vi få tillbaka kontakten igen, och vi kommer kanske gå i samma klass i gymnasiet!
Nej nu ska jag vara lite social mot Ida som står och sminkar sig bakom mig. Pusspuss.
Peace, EMILIA.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback