Gott nytt år, och god fortsättning.

Förlåt för så otroligt dålig uppdatering under jullovet, men kan tyvärr inte lova att det kommer bli bättre förens lovet är helt slut. Lite sjukt egentligen att man hinner blogga mer när man har så mycket i skolan än när man har inget alls att göra på loven men det blir tyvärr så. Men håll ut, vi kommer tillbaka.
Nyår spenderades med bästa vännerna, familjen Levedal-Nilsson och familjerna Stevelind. Hur trevligt som helst, god mat och roligt folk. Blev en hel del Guitar Hero under hela kvällen.
MEN nästa år ska bli så jävla bra! Ida och jag ska börja planera i slutet av sommaren så att alla vänner inte planerar något annat, haha.
Vill passa på och tacka alla som läser våran blogg, det betyder verkligen jätte mycket.
Som Rosanna skrev i sitt lilla gästinlägg så börjar ju vi gymnasiet i höst, vilket kommer betyda att stora förändringar kommer ske i både mitt och Idas liv. Något jag hoppas och tror att det kommer göra i alla fall. Sen hoppas jag att jag kommer få ett så mycket bättre år än tvåtusenåtta, det gångna året kan jag inte komma ihåg något särskillt speciellt kul och bra med faktiskt.
I år ska jag få börja övningsköra, börja gymnasiet, fixa sommarjobb, tjäna ihop pengar till en utomlandsresa med vänner, fylla 16 år, sluta i en skola som jag äntligen börjat trivas i, försöka ha en otrolig sommar, åka ut i skärgården med vännerna och massa annat. Haha, kommer inte på mer nu jag är lite slut fortfarande efter gårdagen..
Vi var och såg Yes Man ju, och den var otroligt bra och rolig. Men den inspirerade mig, jag ska säga ja till saker jag inte skulle sagt ja till förut. Inte alltid ta det säkra framför det osäkra. Okej, jag vet inte inte om jag kan hålla det hela tiden men det är en riktlinje jag ska försöka följa.
Som sagt, hoppas ni får ett fortsatt bra år. Och fortsätt läs våran blogg!
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback