Let There be Light

Hej, tänkte bara meddela att jag lever. Har varken inspiration eller lust att blogga just nu. Vilket jag tycker är jätte trist då jag förut brukade älska det här. Man kan väl säga att jag går igenom en sorts depresion just nu, och det är nog en stor orsak till att jag inte orkar blogga. Vill inte ta upp mer än så, det känns för personligt även fast jag brukar blotta det mesta ur mitt liv och mina känslor här. Well well, hoppas att ni har det bra där ute!
Vi hörs väl någon gång snart, vi kommer tillbaka. Jag lovar.
Lägger in en skön låt här nere, Joel, han som sjunger, var hos oss för två år sen (samtidigt Mattias som är med i EMD) och hjälpte till i vår klass när vi skulle skriva egna låtar.
ALL MY LOVE TO YOU GUYS, EMILIA.

Joakim och Joel - Ser jag tjock ut i den här

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback