Pretty in Pink

Hoooooola!
Seg dag today, har i princip inte gjort någonting. Suttit och kollat på filmer, som vanligt.
Vart ute med hunden, försökt städa rummet och skulle bara sätta på lite musik vilket slutade i att jag fastnade framför datorn.
Plutten och jag ska på bio idag, och haha hon ville se Twilight och som den braiga vän jag är så gick jag med på att se den igen. Den börjar 18.25 (vi ska hämta ut biljetterna 17.40.)  men vi måste ta bussen som går 16.09 från Bremora för att hinna hämta ut biljetterna. Hjälp, att det ska ta sån tid att åka kommunalt till Heron City. Det fanns tyvärr inga platser inne i stan, föredrar att se på bio där. Mycket mysigare.
Nej, nu ska jag väl bädda sängen i alla fall.
PUSS PÅ ER, EMILIA.


har på mig den lovely kjolen från TopShop idag..

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback