Pissed Off

Gaaah, jag är så jävla förbannad och ledsen just nu. Det beror på två saker, och den ena tänker jag inte ens fundera på att skriva om på bloggen men den andra saken fick jag reda på idag av min mamma. Vi satt och pratade om att både jag och Ida hade natonella/prov innan våra födelsedagar (båda fyller år på en lördag) och då säger mamma 'Juste, pappa och jag kommer att vara borta på din födelsedag...'
Kul liksom. Men ska fixa något riktigt skojj här hemma på kvällen med massor av älskade vänner och på dagen så blir det väl förberedelser för det. Kanske lite tidigt att börja tänka på det här nu, det är ju trotts allt nästan två månader tills dess, men om man börjar planera i tid så blir det alltid bäst! Men är fortfarande sur för att mamma och pappa inte kommer vara hemma. De åker på fredagen och kommer hem sent på natten till söndagen.
Ida ska hjälpa mig planera och så, så allt kommer bli perfekt.
Det var väl allt jag behövde skriva av mig just nu. Peace.
EMILIA XENIA CECILIA GRAFF


Kommentarer
Postat av: Johanna

du vet vad som händer om jag inte får komma;)<33

2009-01-18 @ 20:17:07
URL: http://typjohannas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback