En Oengelsk Rubrik För En Gångs Skull

Men det är kanske inte så konstigt. Det är ju varken Ida eller Emilia som skriver, utan det är lilla Rosanna. Jag tror att vi alla kan hålla med om att dom bloggar glest, och vi får försöka pusha dom!

Just nu sitter jag med droppande hår eftersom jag är nyduschad och tänkte klämma iväg ett inlägg, å deras vägnar. Eftersom Ida är putsveck (eller någonstans är hon, men jag vet inte vart) och Emilia är i Norrköping.
Vad ska man skriva då, ja ni för gärna kika in min blogg. Skriver mest det här inlägget för att underhålla er. Men jag tror inte att jag lyckas -.- IDAG SKA JAG PÅ BRITNEY SPEARS.

So long falukorv, ROSANNA

Kommentarer
Postat av: Tina

Tur att du finns,Rosanna. De skulle inte klara sej utan dej<3.

Emilia var i Norrtälje, hon hade nog sagt fel, misstänker jag.

Nu är Ida och Emilia snart på Västkusten............

2009-07-15 @ 21:15:59
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback