I Need A Real Man

Nu är det alltså sommartid. Wiie, kan det fina vädret komma också tack?
Jag är sjukt trött men vill inte somna. Eller rättare sagt KAN inte somna. Vet inte varför, suck.
Imorgon måste jag fan städa rummet, det ser ut som om en bomb har slagit ner här eller något liknande! Men vi får väl se hur det blir imorgon. Jag brukar ju oftast säga att jag ska städa och sen blir det inte av men så får det inte bli imorgon. Det första jag ska göra efter att jag ätit frukost och klätt på mig imorgon är att städa rummet! Japp nu är det bestämt. Ingen återvändo. Mohaha.
Jag vet, jag är lite skum. Men jag skyller på att jag är trött!

Jag försöker hitta på något att göra. But there is nothing to do here! Pontus drygar som fan... Ooooooch det är typ ingen annan inne. Typ. Jo Ralle, men orkar inte prata med honom han är knasbubbla! Och sen är iofs Marcus inne. Nu skrev han, wihoo människa att prata med!
Peace out, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback