Something I Can Never Have

- men skit i det vafan theres plenty more fish in the sea.

Haha, bästa citatet idag alltså. Var alldeles nyss ute med hunden och nu har jag precis suttit och pratat med en gammal förälskelse sen några år sen tillbaka. Kul att höra av honom någon gång också. Alltså är ju inte kär i honom nu, utan var det för länge sen ni som är sega och inte fattade det. Haha.
Nu funderar jag på att skicka ett dödshot till André, han har gjort något han inte fick göra! Fy på dig gubben...
Jaja, vi hörs väl sen när jag kommer hem från affären. Mamma och jag ska handla inför lördagen senare så det blir ingen träning ikväll.
Peace, EMILIA.

Om ni undrar varför jag har båda händerna uppe, är det för att jag tänkte visa blåmärkena/friktionsbrännmärkena på underarmarna som jag fick från boxningen igår. Har fått svaga blåmärken vis armbågarna och knogarna är även illröda. Haha. Förlåt för fulaste bilden mågonsin också, eller inte någonsin men ful är den! Var den enda jag orkade ta..

Kommentarer
Postat av: patricia

SV: du & jag är väl känsliga xD

2009-03-12 @ 17:20:45
URL: http://agirlthing.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback