Stuck With Each Other

Dålig uppdatering...
Händer så mycket så har inte hunnit skriva något de senaste dagarna.


Ute på rasten idag, vi flummade som fan! Haha.

Tisdag: Var med älskade Angelica hela eftermiddagen. På kvällen kom Tobbe, Niklas, Ida och Josefine och vi kollade på filmer och flummade. Underbart mysigt!
Onsdag: Städa hela undervåningen (det tog flera timmar suck..), gick ut med Irma, tog ur och i diskmaskinen. På kvällen träffade jag Angelica igen. Mycket att prata om!
Torsdag: Jag var sjuk. Åkte senare på eftermiddagen in till stan med Ida för att jag hade lovat att leta balklänning med henne. Vi hittade ingen, så vi begedde oss hem. Vi hämtade upp Angelica hos henne för att sen åka och köpa middag hem från Benevento. Vi åt pizza, pratade en massa, kollade på tv och gick en promenad. De sov båda två här, och vi somnade rätt sent för att så mycket snurrar runt i våra små skallar... Ni är bäst flickor!
Fredag (idag): Vi försov oss ca två och en halvtimme. Kom till skolan kvart över tio. Första gången i hela mitt liv som jag försovit mig haha. Pratade med Madeleine om att båda känner sig stressade över skolan, så vi lade upp en plan om hur vi ska lösa allt. Skjutsade hem Angelica efter skolan och åkte och köpte det sista inför kvällen på ICA. Nu har jag ännu en gång städat hela huset och marinerat köttet. Mer väntar. Ska bl.a. baka kola och choklad-tårta hihi. Sen kommer mina vänner vid sju-tiden skulle jag gissa. Hörs imorgon!

Peace out, EMILIA.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback