You Don't Need To Freak Out


Den här dagen har gått vääääldigt fort. Efter den supermysiga middagen med Jocke och Robin åkte jag och Emilia hem till Angelica och vi pratade om en hel del som hänt och som kunde ha hänt under kvällen. Sen sov vi hemma hos Emilia och jag var hemma hos henne till tre idag. Då åkte jag hem och städade mitt rum och vid fyra kom släkten hit och firade mig. Jag fick pressentkort på H&M utav allihoppa, men det är ju skitbra! Nejmen nu hinner jag faktiskt inte berätta något mer för nu ska jag springa ner till vårsta och träffa Angelica, Emilia, Caroline och Josefine.

Ha de gött
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHAH snygg bild ;)

2009-05-12 @ 16:53:43

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback