Alla Minnen


ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt liv, vad ska jag göra utan dig...


Hejhej alla där ute. Hur mår alla idag? Jag mår väl sådär. Har ju gjort det sen i måndags så det är väl inte så jätteroligt. Och jag är så sjukt skoltrött så det finns inte. Kul att jag tajmade det lagom till gymnasiet... Det var en mysig kväll igår, även fast jag inte var på mitt bästa humör p.g.a. den hemska huvudvärken som ständigt hemsöker min arma skalle. Vi dunkade musik, pratade, kollade på film (Bombay Dreams och A Walk To Remember), åt en massa onyttigheter, skrattade och grät. Ida kom även på den brilijanta idéen att färga sitt hår klockan tolv på natten haha! Vi gick och la oss vid 2-tiden eftersom att Angelica och Josefine skulle upp hyfsar tidigt idag. Sov inte bra alls i natt tyvärr... För det första så sov jag, Josefine och Julia i samma bäddsoffa så det var ganska så trångt, sen är ju inte bäddsoffor särskilt kända för sin bekvämlighet och jag höll på att ramla ner ett flertal gånger haha illa. För det andra så kunde jag inte somna för jag hade blivit för trött. Och när jag äntligen hade somnat så ringde Adam vid 04.05... Härligt att vakna av värsta rocken (S.E.X. - Nickelback, tänk er den där på högsta volym...) mitt i natten. Och ja, vad han ville var en väldigt bra fråga haha den pojken är ju knäpp! Efter det så kunde jag inte somna om på ett bra tag. Vid 9-tiden så började någon ABBA låt spelas - det var dags för tjejerna att gå upp. Eller inte, de tänkte snooza fyra gånger innan de gick upp! Och jag kunde ju såklart inte somna om så låg där klarvaken med huvudvärk. Jaja, det var iofs ganska bra för ska ju upp tidigt imorgon men ändå. Sömn är ju inget man inte vill ha direkt :D Men hade som sagt en mysig kväll med mina tjejer och det är ju det som räknas, eller hur?
Nu har jag fått klaga i ett helt inlägg haha, menmen så kan det gå.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback