Typical You


Tjuuueiiie alla wunderbara!

Gruppfotot togs som sagt idag, och jag hoppas att det blev helt okej för som sagt - alla huddingegymnasium kommer se det eftersom vi alla har en delad skolfotokatalog wihoo. Eller inte. Men jag fick stå och hålla om världens sötaste Katti och hålla handen på världens bästa Johan så jag hade de snyggingarna vid mig i alla fall haha.
Direkt efter skolan åkte jag och Ida hem till henne och hämtade hennes ombyte och sen up, up and awaaaay till gymmet! Vi tränade i ungefär en och en halvtimme och sedan blev det lite solning. Åh vad härligt!
Tisdagar kommer bli våran nya träningsdag har vi bestämt, nu är vi igång igen! Skönt att ha träningen tillbaka i livet även fast jag hatar det, rutiner är underbart ibland. Nu blir det yoga på måndagar, träning (+ ibland solning) på tisdagar och core/funktionell träning på torsdagar.

Och ja... Nu har jag en UNDERBAR träningsvärk i magen och armarna höhö. Snart är det middag, pasta något ehm blir säkert gott! Ciaociaocaio, och btw Keia jag har totalt tappat bort mig i våran konversation det är därför jag inte svarar :DD

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men alltså, vart är den där pussrutan nån jävla stans egentligen??? :o

2009-09-29 @ 21:12:21
Postat av: E M I L I A

Amanda; Typ vid pressbyrån, innan bron ;)

2009-09-29 @ 21:14:55
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: caroline eriksson

hah det kommer visas för sågbäck och sjödal också ;) puss

2009-09-29 @ 22:14:52
Postat av: E M I L I A

Caroline; Haha jag vet, jag skrev ju att det ska visas för alla huddinge gymnasim och jag går ju i sjödal lille vän ;) det är för sjödal, sågbäck, huddinge och östra... puss

2009-09-29 @ 22:53:36
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hmm, asså det är ju jävligt bra jobbat att ha missat den i hur många veckor som helst xD

2009-09-30 @ 19:18:31

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback