for sure



Förlåt för att jag inte har skrivit något idag förutom det snurriga inlägget imorse. Men åkte direkt efter skolan till jobbet och slutade vid åtta men var inte hemma förens halv tio och då hoppade jag av bussen och träffade Amanda och Angelica på en gång. Jag kan verkligen inte förstå vad jag har gjort för att förtjäna så otroligt fina människor i min omgivning! Fick precis ett sms av Amanda som fick mig att börja gråta på en gång.. Hon om någon får mig verkligen att känna mig bra och tänka klart. Utan det hade jag lagt allt på mina egna axlar och skyllt allt på mig själv. Nej nu MÅSTE jag sova, lovade faktiskt Amanda (A). Puss på er för att ni står ut även fast det inte blir några toppen inlägg hela tiden! Alla har vi våra sämre perioder..


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback