No Need


Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans. Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam.


Idag efter skolan satt jag kvar och gjorde mina engelska läxa (i skolan då). Ganska skönt att sitta där ensam med klassisk musik spelandes i hörlurarna. Och jag vet dessutom att jag hade fastnat framför datorn om jag åkt hem! Så satt där i kanske en 50 minuter och gjorde läxan i lugn takt. Sen skulle Henke och dem sluta om en kvart efter att jag var färdig så jag stannade och väntade på dem så att jag fick sällskap hem.
Men istället för att åka hem och dega så bestämde jag mig för att röra mig till Tullinge och träffa världens underbaraste Jaaakie! Vi var med Romain, lagade mat, var inne på datorn och kollade på Idol och typ unga människor som gifte sig. Haha ja... Herregud. Kul var det i alla fall! Som ni kanske förstår så tog jag det väldigt kortfattat. Men nu vill jag verkligen sova, är alldeles för trött. Just ja igår så blev det lite ändringar på folket om ni inte såg det på min update. Olle kunde inte komma, men Marcus kom. Och Erik... En riktig skit match var det i alla fall! Men jag hade såklart kul med mina kära vänner.
Imorgon ska vi hem ett gäng till Angelica. Kommer nog bli skojj! Puuuuuuuuuuuuuss.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback