Trubbel


underbart, gemenskap, tårar, vackert, intryck, upplevelse, förälskelse...

På grund av missförstånd så blev det ingen tjej-kväll med Josefine igår, vilket jag känner är väldigt tråkigt... Men jag hade en underbar kväll ändå! Följde med Henke och Jacob in till Gröna Lund och kollade på världens bästa Håkan Hellström.
Fällde en och en annan tår när han sjöng Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig. Vi hade riktigt bra platser, och när man har fyra stora killar som bodyguards så känner man sig ganska säker också haha.
Det var ganska så mycket folk, och en tjej svimmade precis framför oss så Jacob hjälpte henne och då följde vi efter ut ur massorna. Sen när vi skulle in igen så var det inte lika lätt om vi säger så, men vi fick hyfsat bra platser igen.
Ni ska veta hur hemskt det är att gå på en grym konsert utan att varken kunna sjunga med eller jubla, fyfan alltså! Men min hals tillät mig verkligen inte till det... Sen pajade mitt knä lite där på slutet, men det får man leva med.
Men kvällen var ändock underbar med härliga vänner och grym musik,  det tål att upprepas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt var det, du får ta igen allt du inte hann säga med din dåliga röst, Emilia :)

Jag låter ju som äkta heron.. Tihi*

2009-09-05 @ 11:22:16

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback