Messed Up


it's a fire burning inside me.


Just nu är jag förbannad. Riktigt jävla förbannad. Hela iPhoto har fuckat ur totalt. Alla mina händelser från det här året är puts väck! Dock finns bilderna kvar på hårddisken, men jag vet ju fan heller vad alla har för fil-namn!? Det går inte att lyssna på musik på Spotify eftersom att min hårddisk är full? Vafan det har väl inget med Spotify att göra!? Och ja. Som sagt så är min jävla hårddisk full så får inte in några jävla fucking bilder!!! Jag mår inget vidare heller. Mår illa och har huvudvärk. Får se om jag orkar gå till skolan imorgon. Det svider i mina ögon för att jag är så trött. Sov så jävla illa inatt! En belgare är förbannad på mig. Inte kul. Men det var liksom inte mitt fel det som hände igår kväll så han har fan ingen jävla rätt att vara arg! Min huvudvärk verkar inte vilja försvinna heller, den har hemsökt min skalle i fyra dagar nu och verkar inte vilja ge sig av. En kompis har svikit mig genom att berätta saker jag sagt i förtroende till honom. Jag själv har även svikit en annan kompis. Känns förjävligt. Jag har fortfarande ryck på att mina bilder är borta, snart får jag panik! Orkar inte berätta om helgen. Nu när bilderna inte går att lägga in. Fuck. Borde följa min vän Jacobs exempel och gå och lägga mig. Han gick och la sig för två timmar sen den lyckosten. En glad nyhet är att Henke och hans lag vann cupen de spelade i nu i helgen! Graaattis, så jävla grymt. Och just ja, min moster Tanja påminde mig om att Charlie, min kusin, också var med och spelade. Så grymma båda två, eller ja hela laget! En söt vovve ligger här mittemot och ser så söt ut. Rogivande. Men fortfarande, jag får ryck!!!! Gaaaaaaaaaah. Nu vill jag ha min söta pojke bredvid mig. Fast iofs, han är inte min. Inte ens i närheten. Men man kan ju önska. Drömma går ju, eller hur? Och nej, ni kan inte ens gissa vem jag syftar på. Haha tror jag inte i alla fall… Okej nu lugnade jag ner mig lite. Ska försöka att inte tänka på allt som är cp just nu. Ska koka te, sätta på Moulin Rouge och försöka sova. Nejnejnej jag mår inte bra. Helvete. Åt en god middag i alla fall. Och jag vet inte varför jag fortsätter att skriva. Kan vara för att… Nej jag vet ärligt inte. Menmen sånt är livet. Och när jag sa det så kom jag tänka på att mina barndomsvänner Pernilla och Matilda är i New York med sin mamma Monica. Jag vill oxååååå! De ska vara där i två veckor. Fatta vad najjs? Haha fyfan vad mycket text det blev nu. Jaja pusspuss på vaden. Just ja, vet ni? Jag har väääärldens fetaste blåmärke på vaden. Helt sickt, vette fan vart det kommer ifrån? NEEEJ förlåt, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej gumman!;)



Din kusin var faktiskt med i laget och vann;)

Själv var vi på dressyrtävling som var riktigt lyckad.

Ta hand om dej! Kram

2009-09-14 @ 10:22:25

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback