What Can I Do


since I fell for you ...


Okejokejokej, dålig uppdatering! Men vi går ju i gymnasiet och måste faktiskt tyvärr prioritera läxor och plugg inför prov innan bloggen. Idag hade vi pluggcirkel här hemma hos mig - jag, Henkelicous, Ida bäste vän, Biffäään ovh Anton. Killarna pluggade på riktigt bra och blev färdiga, för mig och Ida gick det väl sisådär... Menmen vi kämpade på så mycket vi kunde!
Annars så kollade vi på massor med youtube-klipp och alla låg på varandra eller ja vissa låg på varandra hahaha. Ont i ryggen - ja! Massage tack. Och ja vi ska byta tjänster hääääääänki, komsi komsi give me some massa g nu för min rygg fuckar. Hahah jag är trött, excuse moi. Så nu ska jag otroligt nog sova mina damer och herrar. Ses imorgon och då slutar vi 12.20 wihooooo och guysen slutar efter 16 hahahahahahaa!.. Fast jag ska inte vara elak... Det är tvärtom på onsdag, usch fyfan. Pusspusspusspussspuss på nacken.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback