This Is Where


oredigerad bild från när jag fotade i stan förra månaden.


Heii. Igår kväll var goosig! Tog inga bilder buu, dålig Emilia…
Men först var vi några tjejer och det vill säga jag, Ida, Josefine, Sara, Felicia och Emma.

När de tre sistnämnda hade lämnat huset kom Fanny och Amanda inflåsandes efter att de hade varit och kollat på körslaget eftersom att Amandas gotlänning Amanda (ja hon heter också Amanda) var med i Mojjes lag som även åkte ut igår, synd.

Sen kom Mette och Rallou och vi satt och praaatade och pratade höhö! Kul att tre av oss jobbar på Coop förresten, ni kan ju gissa vad hälften av kvällens samtalsämne var? Jo jobbet och jobbiga kunder…… Jag och Amanda satt och suckade och insåg att om femton år så kommer det vara likadant men colan är utbytt mot vin och chipsen mot ost och kex…

Sen banade vi vägen hem vid halv tre tiden och när jag sagt hejdå till Fanny och Amanda så ringde jag min plutt och ville ha sällskap eftersom att jag är rädd efter filmen vi såg i fredags…… Ja, jag blev rädd och inbillar mig saker efter att bara sett typ tre minuter av den. Fatta vad jag är lättskrämd…

Pratade med honom i en timme innan jag somnade och ja nu är det morgooon. Söndag morgon, med allt vad ångest innebär. Wohoo, kul. Nu ska jag ta mig något att äta sen ska jag typ gå och bli deprimerad för att sen tapetsera senare i eftermiddag. Pusshejs.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback