Whenever






H3h3 hade tråkigt medans mamma var ute med hunden……… Det här har jag i alla fall på mig ikväll när jag ska på födelsedagsmiddag för lillkusin som baaaara fyller 16. Lillsnutten dåååå! Idag har jag btw jobbat och sen vart det en sanbb visit till SKHLM där en ring och en svart kofta införskaffades och båda bärs ikväll, wei. (smartaste cheyen i världen kommer på efteråt att hon vill ha varje bild i svartvitt och sen samma i färg för att göra allt lite roligare (enligt mig alltså hehehehe) men har gjort de första i svartvitt så måste fota om alla i färg så att de blir ungefääär likadana hehe…… okej jag är trött jag gör konstiga saker då)

Nu blir de arga på mig därute i hallen, hörrrrrrrrrs.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback