Bredvid Mig

hej skulle bara meddela att jag lever. kom hem för en halvtimme sen. har firat mormor och mamsigos med släkten. har typ gått och blitt sjuk också. inte vidare roligt om vi säger så. mådde dåligt under hela middagen. som bestod av SJUKT mycket mat. fyra rätters. stor förrätt bestående av skaldjurspaj. varmrätt av gigantiska bakpotatisar, röror, sallad och köttfärslimpa. sen efterrätt som var huuur mycket glass som helst med tillbehör. och efter det var det tårta och kaffe. jag spricker snart. även fast jag knappt åt för att jag mådde så dåligt. så ska dö i min säng nu. vet ej om jag kommer upp ur sängen imorgon. vi får helt enkelt se. GODNATT. och har fortfarande världens bästa plutti. pueeeeeeeess.

Kommentarer
Postat av: Mmm..Marabou ;)

Nu är du klen! ;)

2010-02-23 @ 10:50:39

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback