Wanna Know

Tjosvejs idag blev det efterlängtat spooooooortlov. Så jävlarns gött! Skoldagen har bestått av simning, film på svenskan om Dante, lunch i en timme och tjugo minuter och sen se Solstorm på religionen. Helt okej dag faktiskt! Sen åkte jag och pluttan in till stan och shoppade losssss. Sen tog vi en mysig fika inne på PUB där en helt awesome snygg kille jobbade eh he. Kom hem till åtta och hjälpte till att duka, åt tacos och sen packade jag inför söööndag. Jag och min fru drar ju till fjällen då Wohooo, Åre here we come. Vi kommer sätta oss på tåget klockan 13.00 och sen bär det av. Kommer bli awesome!

Menmen, nu ska jag nog börja röra mig mot sängen… Har även kollat på USA-Finland ikväll och finnarna åkte på så jävla mycket stryk! IN YOUR FACE MF! Eh he. Hoppas ni har en trevlig fredag, jag har en tråkig en.

[haha måste bara berätta en sak, fick ett sms (tre gånger t.om.) från Rallou för typ en timme sen som löd följande; Hahahahaha sitter och dricker ouzo hembränd och kollar tropic thunder. Haha så jävla random snubbe alltså…♥]

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback