I Came Along


oredigerad bild på min älskade störda skrutt.


Heiiiii. Nu ska jag blogga lite snabbt här. Mormor och morfar är här på besök och jag och mormor lagade pannkakor till middag. Världens godaste! Idag är jag trött. Mycket trött. Kan knappt hålla ögonen öppna. Imorgon hoppas jag på att det händer något kul. Men det känns som om det är något gött på gång här alltså. Imorgon ska jag och Ida sola på våran en timme och tio minuters lunchrast, ohyeah! Idag blev jag väldigt glad såhär på kvällskvisten. Åh vad du är så jävla underbar så att jag dör.

Nu skall jag ut med hunden. Ciao. detta inägg tog cirkus en timme att knopa ihop. Bra jobbat va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vårat gosedjur, vilken fin bild! Mormor och morfar är bäst!

2010-01-31 @ 14:38:38

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback