HEMMA IGEN

TJA. Var hemma vid tio-tiden igår men internet ville inte fungera. Hade en över tolv-timmars sömn inatt och när jag vaknade upp visste jag inte vart jag var. Jag saknar allt så sjukt mycket. Jag känner mig så ensam här hemma. Vill tillbaka nunununu! Det har hänt så sjukt mycket saker. Grymt mycket roligt och vissa saker är helt oförståeliga. Men det finns inte ord som kan beskriva allt - man måste ha varit med för att förstå.

Nu ska jag ladda upp några av de 186 bilderna jag laddat över här på bloggen. Pusshejs. Okej nej det är alldeles för många bilder för att tas i ett svep. Kör på omgångar istället, så resan dit och första kvällen-bilderna åker upp först!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback