Run Away


Var ute och lekte i regnet med Ryssen och Keis. Detta gav resultatet av mitt vackra hår som ni ser på bilden ovan. Det som vanligtvis brukar vara helt rakt har nu tagit form i någon slags vågigt ruffs. Och om vi säger såhär, bilden skapar inte rättvisa gentemot verkligheten. Det är inte ens i närheten.

Men som sagt - lekte ute i regnet med mina käresta. Älskar att vara ute i regnet. Skulle bara ha varit varmare och det hade varit perfekt. Vi gick ner till Vårsta och lämnade över Mikaela till busschauffören. Och där stod vi i regnet, jag och en utav mina bästa vänner som jag inte har pratat med på över tusen år känns det som. Gick igenom allt trams som går runt i hjärnan. Rasmus är bra med sånt. Han är helt enkelt bäst. Faktiskt.

Båda två är faktiskt bäst om jag ska vara ärlig, superdupermega bäst.
All kärlek till dem. ♥

Men ja, nu ska jag sova är jättetrött efter gårdagens natts bravader (eller något liknande) så ja helt enkelt godnatt alla fina, fula, långa, korta, smala och även tjocka. Hörs imorgon, då ska jag sminka Rosanna inför deras bal och även fota under balen! Ska bli roligt faktiskt, drar med mig Mikaela också.

Natti dröm sött!

Kommentarer
Postat av: nina

skitsnygg med det där håret jue :O:D <33333

2010-06-14 @ 19:06:14

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback