Is It You?

Fan nu har jag inte ens ett inlägg på hela sidan, damn. Ett tecken på att det har gått för lång tid sen jag bloggade? Äsch, vad vet jag..

Det jobbiga när det gått ett tag utan att man har bloggat är att man inte riktigt vet var man ska börja. Om man bloggar regelbundet är det ju bara att fortsätta där man slutade i inlägget innan.. Fan varför gör jag det så jobbigt för mig själv. Blööööö. Men iofs är jag ju en riktigt tuffing, glömde bort det i några sekunder. Så det här tuffa uppdraget är ingenting för en sådan som mig. *Kavlar upp ärmar*

Den senaste veckan har det varit jobb för det mesta men ni kan få en sådan där finfin snabbgenomgång över de senaste dagarna. Weeeei! Vet att ni alla hoppar av glädje, riiight?!

Måndag 14/6: Stan med Angelica på dagen. Jobbkurs 16-20

Tisdag 15/6: Picnic för födelsedagsbarnet Josefine. Jobb 16-20. Träffade Emma, Josefine och Angelica på kvällen

Onsdag 16/6: Stekte vid poolen med Emilia och Josefine. Jobb 16-20. Skulle ha träffat massor av folk i gömman men jag, Josefine och Angelica gick vilsa på vägen dit. Har aldrig varit så rädda i hela våra liv, vi såg våra namn på löpsedlarna. Men som tur var hittade vi en kastrull som vi hade som vapen.

Torsdag 17/6: Sola med Josefine. Fika i tumba med Josefine och Angelica. Den andra vaccination innan Thailand inne i stan med familjen och efter det åt vi middag på en jättemysig uteservering. Mötte upp Josefine och Angelica och gosade med dem.

Fredag 18/6: Jobb 16-20. Vi som jobbade till stängning fick åka taxi. Personalfest hemma hos Pernilla (chefen). Åt jättegod mat och självklart efterrätt också. Gick ganska tidigt för Josefine hade födelsedagsmiddag hemma hos sig på gatan åvanför. Så kallade upp dit och var där med tjejerna resten av kvällen.

Lördag: Jobb 12-18. Hem och äta supergod middag hemma för att fira pappa som fyller år när vi är borta i Thailand. Jag fick min avslutningspressent, en berlock till mitt armband (ett I), en nessesär och en aftersun. Efter det åkte Jag, Angelica, Josefine, Amanda, Simon och Emilia in till stan. Gick runt lite överallt och tittade på allt som hände. Vid tolv mötte vi upp Eric och hans killkompisar på Gustav Adolfstorg där det var huuuur mycket folk som helst. Vi dansade sönder hela kvällen och kom hem när solen var påväg upp vid fem-tiden. Grymkväll!

Söndag: LEDIG! Skulle egentligen ha följt med pappa och Tim och tittat på högtalare och en iPhone men pappa skulle absolut åka vid nio och då var jag helt död sen kvällen innan. Så blev en hel dag hemma och förbereda inför thailand, så som att fixa massor av musik.

SMAK, där har ni det.


Kommentarer
Postat av: johannapanna

JAG BORDE FÅ PRIS JAG LÄSTE HELA INLÄGGET!:D

2010-06-21 @ 22:12:42
URL: http://typjohannas.webblogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback