Make me Smile



Uncle Kracker - Smile


Har försökt att packa den senaste timmen och det har väl gått sådär måste jag erkänna. Det är ju jättesvårt att välja ut vad man ska ha med sig. Vill ju inte ta med mig för mycket eftersom att jag kommer köpa en del där nere. Men tänk om jag tar med mig för lite? Blööö. Aja nu ligger alla mina kläder i fina högar över hela golvet. Mamma får hjälpa mig när hon kommer hem, brukar oftast sluta så för jag kan inte välja bort något.

Har precis ätit en av mina stora favoriter, en av de godaste sakerna man kan äta enligt mig - pannkakor med socker och ett stort glas mjölk. Mmmmmm. Nu ska jag bara dra på mig lite mascara och sen blir det till att rulla ut moppen och köra iväg till jobbet.

Jag slutar vid 20-tiden och efter det blir det hem för att äta middag lite snabbt och sen har jag dragit ihop ett skönt gäng som ska träffas i strandparken.
Ha en fortsatt bra dag och nu skiner solen till och med!

 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback