Who Are you?


Okej bedtime, har precis gjort klar engelskan. Är helt jävla sjukt trött. Och jag börjar helt plötsligt inse att det är folk som verkligen läser vår blogg hähä. Har alltid känts som om det typ är jag, mamma och de närmsta vännerna som gör det, men fan det är ju runt 70 pers här inne varje dag nu.

Man kanske ska börja tänka på vad man skriver nu eh he…

Hjälp, vilka är ni egentligen som läser?

Skulle faktiskt vara roligt att veta, för ni är i alla fall värdelösa på att kommentera that's for sure så man får ju inte veta på den vägen.

Och dessutom så får ni ju faktsikt ta del av mitt och Idas liv och våra personliga tankar varje dag så ett litet hej skadar väl inte?


Och antagligen kommer ni vara lika dåliga nu och inte svara, menmen man kan ju alltid testa!









—————————————————————————————————————————
Och ett snabbt svar på Robins kommentar; Jo det gör hon, haha.

Kommentarer
Postat av: rosanna

hihi jag :D

2010-03-31 @ 06:49:34
URL: http://rosannasverin.webblogg.se/
Postat av: LOVELY KEIS

Hej jag heter Mikaela och du fucking älskar mig! THIHIHIHIHIH

2010-03-31 @ 16:55:23
Postat av: fanny

jag är döden.

2010-03-31 @ 17:48:04
URL: http://fundf.blogg.se/
Postat av: VICKAN

Ni vet att jag läääser! :DDD <3

2010-04-01 @ 00:16:20
URL: http://ellenochvickan.blogg.se/
Postat av: Liisa

Jodå.. läser o läser..

2010-04-01 @ 07:05:34
Postat av: Mamma

Kan vara Izza,patricia,maya,carro,roger,tanja,leffe,nina,jos bl.a?!

2010-04-02 @ 10:50:57

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback