Om du vore mer som mig skulle jag gå ner på dig

Hejhejhej, sitter i skolan just nu. Vi har temavecka med inriktining kommunikation. Vår grupp har kommunikation på nätet och jag kommunicerar ju på nätet nu, sååååå... Hähä.
Vi har i princip gjort klart allt som ska vara klart till på fredag, ska bara göra klart våran affisch imorgon sen är det klarr (ni som sett Stockholm Boogie vet hur det uttalas).

Ska möta upp Fanny på gymmet om 30 min, woop woop. Har lite abstinens, tränade senast i torsdags och har ätit massa onyttigt i helgen. Men nu ska vi kötta fastän fanny är sjukkkk, duktig chey den där Fanny.

Gillar att min dator där hemma vägrar få igång internet även fast att det fungerar på de andra datorerna i huset, riktigt roligt................... Sen att London resan förmodligen inte blir av och att jag går runt och är konstant äckligt trött gör det hela inte så mycket bättre. Cheyen med dåligt humör, det har varit jag det de senaste dagarna (eller ja, veckan).

Håller på att dö av att jag är så trött här, men hoppas att jag blir piggare av att komma ut sen på väg till gymmet. Har en banan i väskan också, mummmmms hehe. Men ska börja röra mig mot skåpet nu, tja.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback