Happy Dance


Det här är första sidan på våran PP!


Hallihallå! Är alldeles seg i kroppen, men på ett bra sett. För var ju och tränade för nån timme sen med Amanda och Josefine på gymmet. Vi körde ett pass som heter "Happy dancemix", ingen av oss har någon som helst koordination. Men vi hoppar runt där bäst vi kan och det är grymt kul! Låter jävligt mesigt men man blir verkligen glad och pigg när man går därifrån. Så efter stannade vi kvar på gymmet och körde lite styrka. Sen duschade vi i lugn och ro och bastade till och med.

Nu sitter jag och fixar på min och Dannys PP som vi ska ha när vi ska redovisa på MR (Mänskliga Rättigheter) imorgon. Har alltid sagt att planera är min grej...eller? Lär antagligen sitta uppe här hela natten eftersom att jag är så petig också. Men äsch det här är faktiskt ganska kul, tycker om att hålla på pyssla lite. Sen imorgonbitti precis innan lektionen måste vi springa och skriva ut de vi ska säga också (Absolut inte Ctrl+C Ctrl+V på wikipedia!) Känner mig sådär lagom förberedd men vi båda två är ju bra på prata så det där klarar vi galant!

Måste fylla på kaffemuggen nu och fortsätta jobba, hejhej!


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback