you might not love me anymore

Okej… Vi suger på att blogga, men just nu är det jääkligt stressigt med allt. Var på föreläsning på universitetet idag och sen jobbade jag från ungefär 18-22. Så är rätt död. Igår gjorde jag något också men hjärnan hänger inte med längre… För lite sömn den senaste veckan. Inte bra. Imorgon är det Halloween-dag i skolan. Kommer bli kullllllll. Är taggad. Haha guuuard. Nä men, ska vara älva tyeep. Tog det jag hade hemma. Antingen det eller målarbyxorna och målarbyxorna blev nedröstade av mina vänner så atte…… Ja älva var det ja. Blir awesome. Sinan ska vara kille. För i vanliga fall är han ovanlig. Japp så är det. Kul att veta va? Nä. Meeen tar med kameran imorgon, och blir nog inte någon uppdatering från mig på hela helgen skulle jag tro för har så mycket att göra att jag svimmar snart. Så JÄVLA skönt att det är lov nästa vecka. Bara att stå ut en dag till. Woop woop.

Nä nu ska jag fortsätta lyssna på världens bästa Gavin och sova. Puss ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback