Blogg på bussen igen

Har pausat filmen nu och sitter och pratar lite med Emilia och Julia. Det är bara halvfullt på bussen så tim har lagt sig över två säten här bakom och sover lite. Juste vi fick ju våra betyg i skolan idag. Jag har höjt mig i fyra ämnen.
Så nu har jag MVG i Idrott, Bild, Musik, Engelska, Svenska, Spanska och sen har jag VG i dem andra ämnerna. Det kommer bli en tuff vårtermin efterom jag måste hålla kvar betygen, massa nationell och sen har vi ju showen också. För er som inte vet det så går både jag och Emilia i en Musik och Media klass och i slutet av varje termin har vi en stor show/Musikal. I vår är det vi nior som ska ha huvudrollerna och vi ska göra mamma mia, eller våra version heter mamma pia. Jag längtar jättemycket och den kommer bli skitbra.

Men mitt batteri på dator dör snart så ska nog sova lite jag med, ha det så bra

PUSS IDA


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback