Lycklig

Hejsan alla!
Igår kväll.. Ja den var helt otrolig! Hade så kul med alla underbara vänner. Det går inte att beskriva hur underbart lycklig jag var, någon sådan känsla har jag inte haft på många år.. Rätt tragiskt. Menmen, det enda som var dåligt med kvällen var att jag och Ida inte vann bild och form priset. När de berättade motiveringen var vi nästan bombsäkra på att de var vi.. Och sen säger dom namnet på en annan tjej. Usch vad arga vi blev!
Men allt som allt blev allt jätte lyckat! Tack alla ni som lyste upp kvällen extra mycket, Ida Emma Sara Amanda Robin Jocke Jasmin Fanny.
Fick så otroligt många fina komplimanger, ni fattar inte hur glad jag blir av det. Jag som har så dåligt självförtroende. Folk kom och ville ta kort på oss hela tiden, vi kände oss som riktiga stjärnor! (Men nu kom jag att tänka på, usch vad läskigt jätte mycket folk från skolan som har bilder på mig och jag som aldrig blir bra på kort! Hjälp!)
Alla var jätte fina, och så himla kul att se de tjejer som aldrig klär sig så fint i skolan och killarna i huvudtaget så fint uppklädda!
Amanda den sötnosen vann Litteratur priset, och jag sa det till henne inna "Det är du som kommer vinna!" Och det trodde hon absolut inte på. Men se vem som hade rätt! Emilia Xenia Cecilia Graff.
Hon tackade mig och Ida på scen fast det lät ungefär såhär: Ja, Emilia och Ida tvingade mig att säga deras namn om jag vann något så ja.. Där har ni det. Haha, ja det är våran Amanda det!
Vi tog foton med min kamera innan vi åkte, men jag hae glömt ladda den så tog inte med den till festen men Sara tog en massa bilder så ska pressa henne att skicka allt innan helgen är slut!
Orkar inte babbla på om varenda detalj som hände för då blir det en lång roman. Men Ida och Elis sjöng så vackert, så vackert! Jag och Amanda ställde oss på sidan för att se bättre och vi stod där som två stolta hönsmammor. Och jag stod och grät lite, men som tur var syntes det inte.
Men laddar upp bilderna från innan festen när jag har redigerat dem lite. Skriver om vad vi gjort idag senare också.
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback