The Wind That Blew My Heart Away

Imorgon kommer det inte bli så många inlägg från min sida om jag inte bloggar något i skolan det vill säga. Ska ju hem till sötnosen och kolla på film direkt efter skolan så vet inte riktigt när jag kommer hem. Aww, stackars plutten mår inte bra men hoppas allt ordnar sig.. Jag finns här för dig.
Ida har väl i princip skrivit om allt som hänt idag. Jag tiggde till mig av mamma och pappa att vi skulle köpa pizza till middag och så fick det bli. Men åt bara kanske en fjärdedel, usch på mig.
Det är ju torsdag imorgon och det betyder favoritdag, först på morgonen har vi livskunskap, svenska och något mer.. haha kommer inte på det just nu. Sen har vi mm tid i två timmar efter lunch vilket betyder chill. Eller fan, kom på att vi ska gå igenom fysik provet som vi ska ha på måndag. Som ingen i klassen kan något om eftersom våran lärare s u g e r !
Jag ska väl försöka somna så tidigt som jag kan idag, somnade nästan i soffan på rasten idag! Haha, och på det så satt Ida och Mandie och sjöng vaggvisor.
Argh, vet inte vad jag ska skriva för något. Men jaja får väl ta och säga godnatt!
PUSS PÅ ER, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback