Det är mycket nu, men snart får man sova ^^

Hallu
Som Emilia redan har skrivit så är det väldigt mycket plugg just nu. Men det är det oftast i slutet av terminen för allt måste blir klart innan betygen sak sättast.. Så den här veckan kan jag inte lova att det kommer uppdaters så mycket här på bloggen, självklart något inlägg om dagen men inte massvis.

Igår hade vi ju som sagt hemstudiedag. Jag sov hemma hos Emilia och vi segade runt hemma hos henne i mjukiskläder hela dagen. Vi jobbade på hk uppgiften och även planschen som vi ska sätta upp i skolan för att göra reklam för årets mm-show. Vid två tiden kom Rosanna för hon skulle hjälpa oss med photoshop för vi suger på det. Men Emilias phothoshop var för gammalt så Rosanna kunde inte så mycket i det för hon har ett nyare. Men vi fixade hjälp på annat håll och planschen blev riktigt snygg:).

Så här ser det ut i min kalender just nu, och så ska man försöka vara social och träna på det suck -.- xD

Hemkunskapinlämning 2/12
Spanskaprov 3/12
So inlämning och matteprov 5/12
Barnvakt & spela in hemkunskapfilm 6/12
Barnkalas & bio 7/12
Fysikprov 8/12
Brobel 10/12
Luciatåg på drottninggatan med klassen 11/12
Luciatåg på företag med klassen 12/12


Jag tror att det var allt.

Nu ska jag försöka skriva några rader på mitt so arbete som tydligen ska in på fredag och samtidigt plugga lite spanska, ha det bäst.
 
Kina Grannis - The goldfish song

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback