Godmorgon, äru riktigt vaken än ?

Godmorgon, eller god vet jag inte om det är.. det är fortfarande ganska mörkt ute och det är iskallt, det var alltså ett helvete att komma upp idag;) Och idag känner jag mig faktist dödare än vanligt, så för fösta gången på typ nått år blir det mjukisbyxor för min del, plyschbyxor faktis och nada smink på det. Fast tar med mig om jag ångrar mig, men det tror jag inte att jag kommer göra xD. Jag tycker att det är skönt att kunna känna sig så trygg i skolan att man inte alltid behöver fixa till sig till max, att man vågar visa "hur man egetligen ser ut". Såpp, nejmen nu ska prickikorven, som jag kallar mig själv utan smink, gå upp och borsta tänderna strax och sen kolla lite mer på vakna med the vice - ingen morgon utan dom ! xD
Hoppas eran dag blir toppen !

- Bra låt föresten va? hahahhaha, dom sjunger ju godmorgon iallafall ;)
PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback