Matteskit

Nu har vi haft matte heela eftermiddagen, och min hjärna är helt överbelastad! Jag hatarhatarhatar matte, och att ha det en halv dag är inte direkt en höjdare om vi säger så...
Nu ska vi antingen göra läxor eller jobba med låten, men Ida och jag har som sagt inte kommit någon vart med den så det är högsta prioritet. Amanda har lovat att hjälpa till med texten lite, men när vi väl kommer komma igång så kommer det att flyta på. Vi ska jobba med den till 14.00 och sen så får vi gå hem ch idag är det yoga.  Jag vet inte om jag ska gå på den eftersom Oliver fyller 14 år idag, men jag tror inte att vi ska göra något speciellt. Men jag vill ju gå eftersom jag missade förra gången för då firade vi ju morfar. Men vi får se hur det blir med det.
Nu ska vi börja jobba, ses senare. PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback