Om idag

(haha, ojsan nu råkade jag glömma bort att publicera igen!)

Idag har det varit jätte dålig uppdatering, men det är för att Rosanna har varit hemma hos mig och hjälp mig och Ida att fixa våran blogg! Jätte kul, och jättejätte tack till Rosanna som stod ut med mig och Ida

Om idag då.. Ja, det har inte hänt mycket. Vi lämnade Idas moppe på verkstan på lunchrasten och hämtade den sen efter skolan. Men det tog typ en halvtimme längre än vad det skulle ha gjort. Suck på verkstagubben!
Juste vi hade idrott idag, jag och Amanda hittade alla kontroller förutom en för att vi skulle hinna tillbaka.
Vi fick tillbaka resultaten från matteprovet idag, jag fick G och det var bara det som man kunde få på A-delen. Haha.
Sen så skulle vi fått biologi-provet också (droger) men Anna skulle ta det en och en och vi hade lunch precis efter och jag höll på att hungra ihjäl, bokstavligt talat!
Och nu sitter jag och hungrar ihjäl igen, inte bra inte bra...
Aja, ska byta om till mjukisar nu för att om ett tag åka till yogan! Ha det bäst!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback