Hooonky tonk woomen, nanana

Nu har jag varit vaken i ungefär en halvtimma, vaknade 11.11 av en host attack. Suck.
Den här natten var väldigt jobbig, för det första så tror jag att jag drömde mardrömmar så jag har varit halvvaken i alla fall halva natten. Och sen så blödde jag näsblod. Igen. Gjorde det igår eftermiddags också, inte kul. Jag har sovit så dåligt den här senaste veckan, så måste vara en reaktion från min kropp, eller som Ida sa;
Du är sjuk och behöver sova, skärp dig kvinna!
Haha...
Och eftersom jag var så trött så orkade jag verkligen inte gå upp, så när jag vaknade nu imorse så hade jag blod över typ hela händerna. Mumsfillibaba, eller vad säger ni? -.-
Idag ska jag bara ta det lugnt eftersom jag fortfarande är sjuk, typ städa rummet som ser ut som en bombnedslag igen () och gå ut med Irma senare.
På kvällen ska jag hitta på något med Ida, får se vad det blir. Vi kanske drar ihop några tjejer och hittar på något skojj.
Sitter och dricker varm choklad, något som sitter väldigt bra då jag fryser som in i helvete...
Lyssnar också på McFly´s cover på Honky Tonk Women, väldigt bra man blir liksom glad av den!
PUSSAR EMILIA

Kommentarer
Postat av: saga

sv: neej, haha vi hade varma kläder x)

stackare, vila dig nu så du blir frisk :) <3

2008-09-13 @ 13:47:04
URL: http://sagaah.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback