It's Our Princess Day

ALICIA FYLLER 16 ÅR IDAG! GRATTIS ÄLSKADE VÄN!
Vi firade henne med kladdkaka, saft, ett kort och skönsång såklart inne i matsalen. Hon höll på att dö av hur pinsamt hon tyckte att det var, hahaha!

Vi har även rappat och dansat till "Singel och sökande" eftersom vi håller på och övar på musikvideon vi ska göra på skojj. Haha, vi fick låna Eriks keps. Sjukt litet huvud har han, lika litet som mitt!
Sen har vi för första gången gått igenom hela det nästintill färdiga manuset idag, superkul!

Kladdkakan som var över gav jag till Mattias i slutet av dagen när jag gick till mitt skåp. Sen kom Viking och skrek "DET VAR BAJENS FEL ATT JAG INTE FICK SMAKA!"... Och så gick han runt där och var ledsen över att han inte fick någon kladdkaka. Haha stackare, men han får smaka nästa gång. Det lovar jag, han är den första jag ska leta upp och så ska jag säga "Vill du smaka? :D:D"! Haha...
Nu ska jag sova, eller ska kanske duscha innan... Sen ska jag sova.
Peace out, EMILIA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK SÅ MKT MIN ÄLSKADE SÖTNOS :D <3<3<3

2009-04-21 @ 16:54:52

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback