Look At Me And Say That You Regret Everything...

... then I can move on for real.

Matte som vanligt på eftermiddagen idag. Innan dess var det klassråd/livskunskap och so. Så himla tråkigt att det är sista mattedagen imorgon! Jag skulle lugnt kunna ha det resten av Broängs-tiden...
Frågade idag om man kunde få sitta därinne vi jobbar nu under nationella men det fick man tydligen inte. Det var bara för dem som hade dyselexi, koncentrationssvårtigheter och liknande. Suck. Jag har svårt för matte, har inte jag samma rättighet att sitta i lugn och ro och inte få känna samma tunga press som om jag skulle få sitta med andra som är duktiga i matte?
Nu vill jag sova i tjugohundraelva timmar. Men måste upp tidigt imorgon. Ska duscha...
Åkte förresten moppe för första gången idag! Wiie! Men kan inte ta den till skolan imorgon så det är därför jag måste upp så jävla tidigt. Sug.
Godnatt. EMILIA.


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback