Happy times

Bilder är ifrån kvällen efter skolavslutningen

Onsdag: Åkte till sandviken och solade med mamma och min kusin Lina. Klantig som man är glömmer man kylväskan på bussen så det enda vi hade att leva på var kaffe, korv och bröd. Inte ens lite ketchup hade vi... Men som tur var fanns det ju kiosk där så levde på glass (a). Så på vägen hem fick vi åka på lite sightseeing till bussgaraget och hämta upp väskan. När vi kom hem vid sextiden åkte jag och Lina till filmkjedjan och hyrde tre filmer. Wallander - Kuriren, Jag och Marley och den senaste fredagen den 13 filmen. Dom var bra alla tre filmerna men fredagen den 13 var inte att leka med. Vi dog i bäddsoffan vid halv fyratiden.

Torsdag: Vid halv elva träffades jag, Nathali, Emilia, Josefine, Angelica, Julia och Hanna nere i Vårsta. Vi fick vänta ett bra tag innan lilla Emmapemma kom rullandes på sin moppe också. Men ungefär en halvtimme senare var vi påväg mot ett bad vid Lida. Josefine hade varit på det badet förut och sa att det var mysigt och dom hade varit helt själva där dom gånger dom varit där. Men när vi kommer dit är det fuuullt med hundar överallt. Vi funderade på att åka någon annanstans men ingen orkade så vi blev kvar på det lilla hundbadet. Vi hade faktiskt mysigt endå, även fast det var hundar överallt. Men nu vet vi vart vi inte åker och solar nästa gång. Vid halv tre åkte vi där ifrån och vid fyra träffades jag, Emilia,  Emma och Josefine hos Angelica och åt tacos tillsammans och fixade iording oss. På kvällen åkte vi till Södertälje och träffade Bill, Martin & co, en riktig toppen kväll! Jag sov över hos Emma.

Fredag: Jag och Emma vaknade runt tio och tog det lugnt och pratade massa skit. Vid halv ett tog jag och mamma bussen till Tumba för att hämta ut min "Juni-lön" på banken. Efter en mysig lunch med min mor tog jag tåget till Söderälje och jobbade mellan 15-20.15. På kvällen var jag ute med Emilia och Angelica en stund!

Lördag: Idag var ingen speciellt intressant dag, jobbade mellan 12.00-18.15 och eftersom att INGEN var hemma idag blev det bara en myskväll hemma bara. Lina var barnvakt åt lilla Mogge så dom kom hit några timmar. Mogge är min andra kusin, Jonnys, son och han är så otroligt söt. Han är en så glad liten bebis och man vill bara äta upp honom (a).

End of story

Märktes kanske att jag blev lite tröttare, för det blev kortare sammanfattat på slutet. Men nu måste jag faktiskt gå och lägga mig för jag ska upp sju imorgon och åka och jobba. På kvällen ska jag hem till sötaste Josefine!

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback