Just to make a call if you want

Tjuu alla människor. Min lovaah är levande igen, har saknat honom/henne så mycket! Haha, ska fan döpa min dator... Någon som har något namnförslag? Det första som poppar upp i mitt huvud är Bertil... Hahahahahhahaha.

 Haha, eh ah ni vet min torra humor.

Jag har inget att göra ikväll. I vanliga fall brukar jag inte ha någon ork som helst att göra något på fredagar men idag var jag värsta peppad för att göra något. Men självklart så ska alla, och jag menar verkligen ALLA göra något annat. Antingen resa, träna, packa, gå på bio etc.
Fuck it.
Jag skulle ju gå och läsa... Det gick bra. Eller inte. Fastnade framför datorn såklart, skulle ju bara kolla vad Madeleine hade svarat på mitt mail som jag skickade igår kväll. Och sen skulle jag bara kolla blogglovin. Och sen skulle jag bara kolla facebook. Och sen.. Ah ni fattar, haha.

Nu sitter jag och äter chips, mums. Och dricker cola, mohahah Alicia!
Hahaha, skulle vara seriös samtidigt som jag pósade med ett chips. Det gick bra. På ett kort, haha. Jag är allvarligt störd, men det är just to live with it. NU ska jag gå och läsa i mitt städade rum, mys.
Peace, love and understanding EMILIA.


gahahaha, jag dör!

Kommentarer
Postat av: patricia

you my lööva :) din dator borde heta "torris" för du e en lite brud med torr humor ;D och detta var nog de tråkigaste jag skrivit på lääänge (a)

2009-02-20 @ 17:49:33
Postat av: Emilia

SVAR: Hahah, nejmen torris kan han ju inte heta... Då låter ju han torr ju ;o

Okej nu äre bestämt, det är en han :D

hahahah

2009-02-20 @ 17:52:15
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: Amanda

det var ett jäääkligt stort chips du har där... vill du kanske, ehm dela med dig? suktad

2009-02-20 @ 18:45:23
URL: http://mandastankar.blogg.se/
Postat av: rosanna

döp den efter den bästa personen i världen. dvs rosanna :D

2009-02-20 @ 20:19:27
URL: http://toffsfjant.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback