Bye Nokia, Forever And Ever


Jag har inga kontakter kvar för smart som man är hade man alla kontakter sparade på telefonen. Jag har samma nummer så det är bara att skicka era nummer! ♥

shulululu, har inte så mycket att skriva om dom här dagarna tyvärr eftersom att mina dagar ser väldgt likadana ut. För er som inte vet det så sommarjobbar jag på coop konsum i södertälje. Den här veckan jobba jag alla dagar förutom tisdag och söndag. Det är riktigt tufft! Måste gå upp tidigt (idag gick jag upp sju) och sen är det långa arbetsdagar. Slutade sex idag och då kom pappa och hämtade mig så åkte vi iväg och köpte en ny mobil till mig ( sony eriksson w715). Jag är helt kääär i den och den har en funktion som heter "konversation". Den är heeelt underbar!
Efter att vi jagat mobilen ett bra tag åkte vi tillbaka till södertälje och åt middag på en mysig restaurang precis vid vattnet. Det var jättegott och det tyckte jag att jag var värd efter en jobbig dag (a). Hur har eran dag varit?

Ett roligare inlägg än så här blev det tyvärr inte idag,
men hoppas ni har det kanon iaf!
PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Johannapanna

Jag är avis (a)

2009-07-02 @ 23:51:53
URL: http://typjohannas.blogg.se/
Postat av: Tina

Gissa var din laddare fanns......i våran väska,längst ner,hittade den nu när jag äntligen tvättat all tvätt. Så du kan ladda den och överföra alla nr på simkortet!;)

Ja, det är tufft att jobba också, särskilt att det blir sena dagar och middagar när man jobbar i butik!

Men ett bra extra jobb, särskilt helger!

2009-07-03 @ 09:51:24
Postat av: nina

den där konversationgrejjen är skitbra :)

2009-07-03 @ 19:49:28
URL: http://niins.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback