Crying Won't Help You Now

Hallå alla människor!
Dagen har varit chill. Först syslöjd i två och en halvtimme som bestod av pratande&pratande och knytande av ryamattor som vanligt. Sen skulle vi ha haft engelska men Madeleine var iväg på kurs så vi fick se den underbara filmen "Ever After". Efter det var det lunch och efter lunchen fortsatte vi kolla på filmen. Sen hade jag intensiv matte i tjugo minuter och 14.25 var det dags för mig att röra på mig för att hinna med bussen till Vårsta.
Jag satt hos frisören i två timmar och tio minuter. Men det var det värt, för blev så jäkla nöjd med resultatet! Blev precis som jag hade tänkt mig. Först när håret var blött såg det nästintill oranget ut, och jag fick nästan panik! Liksom shit, jag tänker inte gå runt och se ut som en jävla morot!? Men när Cecilia fönade håret blev det långsamt men säkert finare och finare och tillslut var det perfekt. Maha.
Hon klippte till luggen också, haha jag såg ju knappt längre!
Bild kommer sen.När jag kom hem satt jag och snackade med André lite, och han hade skadat benen på något sätt när han tränat så han kunde inte hänga med. Så jag tänkte gå själv, det är alltid skönt det med. Men precis när jag skulle gå utanför dörren så sms:ade Johanna mig och undrade vad jag gjorde. Så tänkte att jag ändå kunde fråga om hon ville hänga på. Var beredd på ett nej men fick ett gärna tillbaka. Så vi gick en två timmars promenad ute i snön, underbart. Vi hann prata igenom allt. Kärlek, vänner, skola och familj.
Tack för pratstunden sötnos!
Nu är det snart middag, är hungry like an woolf!!
Peace, EMILIA.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback