You Can Dance Anywhere, Even If Only In Your Heart.

Mormor och morfar var här idag på kvällen.
Mysigt. Jag fick 2000 kr kontant i present. Det tackar jag jätte mycket för! Money, money, money must be funny in the rich man's world...
Åt även idag av chokladtårtan som vi åt igår till efterrätt. Och nu är halva tårtan uppäten, haha skojja inte när jag säger att den är mäktig. Funtar på att ta med den till skolan imorgon? Det skulle ju vara något. Jag, Charlie, Ida, Amanda och Alicia skulle lugnt sätta i oss den. Det får bli våran lunch imorgon, mohaha.
Nu ska jag väl försöka sova lite. Måste vara utvilad tills imorgon eftersom det är träning med dansen med alla nior i halva idrottsalen. Det kommer bli grymt trångt! Det värsta är att vi ska dansa kille/tjej i så lång utsträckning det går. Jag kan inte dansa. Liksom foxtrot, vals och bugg... Wiiie. Tänk om man får dansa med värsta äcklet. Eller med någon som man verkligen inte vill skämma ut sig för! För jag kommer definitivt skämma ut mig eftersom jag suger på koreografi. Haha, well well that's life. Hoppas på att jag får dansa med Ida! Men med min vanliga otur kommer jag väl få dansa med något litet miffo...
Peace out folks, EMILIA.


Foto: Robert Doisneau

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback