Colours Of The Rainbow



Skulle ha publicerats 18.15
På dansen igår hade vi en annan danslärare för Mario var borta. Han var väldigt lång, rakad och det första han gör när han kommer in i lokalen är att börja skrika.. "TIO ARMHÄVNINGAR, NUU!" Vi bara kollade på varandra och trodde att han drev men det var tydligen på blodgt allvar. Hela passet fortsatte i samma höga tempo och han var helt galen men en grym dansare. Vi brukar alltid dansa hip hop men med honom fick vi pröva på house och det var skitkul!

Efter dansen tog jag och Emma tåget till Bålsta och vid stationen kom Jenny, Mikaela och Jennys mamma hämtade oss. Blev lite förvånad först när jag såg Jenny sitta framför ratten men hon körde alldeles galant. Hon fyller ju faktiskt 18 i Oktober herregud, a big number. Vi var väldigt trötta alla fyra så det blev en chillkväll med tacos och skräckfilm. Vi kollade på The Ring och jag blev så irriterad på mig själv för jag kämpade för at hålla mig vaken men somnade precis i slutet. Så jag måste väl se om den igen någon gång, men så långt jag såg tyckte jag faktiskt att det var bra.

Idag var vi tvungna att gå upp vid nio-halv tio för att Jenny skulle iväg med sin gympa, dom skulle städa för att tjäna ihop pengar till en Italen-resa. Efter att vi ätit frukost åkte jag, Emma och Mikaela hem till Mikaela ett tag. Vi kollade igenom massa bilder från när vi var i England osv. Vid halv tolv skjutsade Mikaelas mamma oss till stationen och vi drog oss in mot huvudstaden. Vi var hungriga direkt när vi kom fram så det blev kyckling & curry macka på Sandys. Efter att ha kollar runt lite i olika affärer ringer Fredrik och han kommer och gör oss sällskap. Jag köpte en turkos klänning och en gul/vit randig tröja på Gina Tricot och ett par stora guldiga örhängen på H&M. Klockan halv tre åkte Fredrik iväg för att han skulle på AIK matchen och då gick vi ner till plattan och en kvart senare stod RMK på scenen. Dom var lika bra som vanligt men dom körde ingen låt som jag kände igen. Dom killarna shakar verkligen när dom står på scen, så jävla sköna.

Nu ska jag ner till Ica och möta Emilia och sen ska vi vidare hem till Jocke och grilla. Ha en toppen kväll i solen!

PUSS IDA

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback