I'm in love with a fairyfale


tjuuuba, igår vaknade jag och Emilia vid halv ett och segade runt hela dagen. Men vi städade hela undervåningen efter i fredags så vi gjorde lite nytta iaf. Vid sex-tiden bytte jag om från pyjamas till vanliga kläder och åkte hem och åt middag och sen tillbaka till Emilia igen. Det var ju Eurovision igår och den var vi ju tvunga att kolla på, det var jag, Emilia, Angelica, Amanda och Caroline. Det var en heeelmysig kväll och mina flickor är bara för söta! Just nu sitter jag och spelar Fairytale om och om igen, I'm in love with a fairyfale! Men snart ska jag till Järna och träna lite och sen får vi se vad som händer men jag skulle vilja hinna med att kolla på balklänning, sola, plugga lite och gå kvällsprommenad med någon.

"Jag har hört att sallad med grönsaker i är onyttigt"

PUSS IDA

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jättemysig kväll! Måste bara säga att jag verkligen diggar inlägget, det är helt perfekt faktiskt.

Salladen där var verkligen pricken över i:et!

(Jag är väldigt trött, så jag sitter och garvar åt salladsgrejen fortfarande)

Pöss! :D

2009-05-17 @ 11:25:10
URL: http://mandastankar.blogg.se/
Postat av: rosanna

Ni snodde min rubrik era bastards :o x)

2009-05-17 @ 11:53:18
URL: http://toffsfjant.blogg.se/
Postat av: M

Visst hade jag rätt? Bästa låten vann!

2009-05-17 @ 22:38:46

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback