Your Lips


Hade en underbar kväll/natt med mina älsklingar Rebecka och Lina igår kväll! Vi gick och käkade på en mysig restaurang, bakade kladdkaka, åt chips&dipp, kollade på P.S I Love You och The Ugly Truth. Och hela kvällen bestod av girltalks, tack för det tjejer det var jättemysigt! Ni betyder mycket för mig.

Imorse gick Lina upp vid nio för att åka med sin pojkvän till stan men jag och Becki sov vidare till halv tolv då vi drog oss upp och käkade frukost. Sen latade vi oss hela dagen fram till två-tiden då jag sprang iväg till tåget för att åka hem till min Jakieboy! Hade det jättemysigt den korta tiden jag var där, vi snackade och skrattade. Haha våran humor är sämst...

Sen var mamma snäll och hämtade upp mig i l ä s k i g a Tumba! Thanks mom! Nu sitter jag här uppe och känner hur den ljuvliga doften av lussebullar fyller huset. Min bror har bakat, visst är han duktig?

Men hoppas att ni får en bra kväll. Vet inte riktigt hur det blir för mig, men vi får helt enkelt se vad kvällen för med sig! Pusshej.

Kommentarer
Postat av: becki

tack själv älskling, du betyder jättemycket för mig med! :) många fler myskvällar måste det bli! :) <3

2009-11-07 @ 18:36:22
URL: http://rebeckaheumann.blogg.se/
Postat av: MammaTina

Tack!Bullarna finns i frysen men ät inte upp alla ;D

2009-11-07 @ 22:05:46

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback